vineri, aprilie 28

Vineri seara si punct.

Vineri...putin Cohen, vin alb, miros de trandafir salbatic si-un film ( sper ca bun, doar e Lars von Trier) Dancer in the Dark. Chiar imi place. Mai devreme am picotat ciupita de tantari la d-nul si d-na smith (super woman & man :D)...pac-bum, uite ca in mine nu intra glontul...pacat, vroiam sa vad si eu cum se iubesc frumosii lumii (am eu cate ceva de zis despre a lor frumusete, dar altadata). cert e ca s-au iubit, in film macar.
Azi n-am avut chef sa scriu...despre ce? cum a pierdut Steaua si cum am plans noi apoi? ne-am batut vecinul dinamovist sau nevasta, biata de ea. Nu-i mare bai, suntem invatati sa pierdem, sa visam, sa facem planuri, sa vorbim mult...dar nu sa ajungem in finala.
Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat. Noapte buna...am plecat la film.

4 comentarii:

simiuk spunea...

prea trist filmul...mai bine citeam inainte ceva despre el...impresionant, un drum intunecat spre agonie

Anonim spunea...

Atunci ma bucur ca nu l`am vazut, eu l`am ocolit pentru ca e Musical.

Oricum, sper ca te-am intrecut in depresie cu http://www.imdb.com/title/tt0387898/Cache in care un tip aparent simplu e veriga intr-o drama complexa... si mai e si frantuzesc...

M-am lecuit insa cu Inside Man http://www.imdb.com/title/tt0454848/

simiuk spunea...

multumesc :) si bucurosi de oaspeti...ehe, ultimile zile ale vacantei mele, plictiseala, lipsa de inspiratie pentru bloguri...am adormit insa cum mi-e obiceiul la jumatatea unuia (vinul o fi fost de vina?)

Anonim spunea...

Ca si pofta care vine mancand, si inspiratia vine scriind ..:) asa ca Simiuk scrie si iar scrie!