sâmbătă, aprilie 22

Beverly Hills, 90210


Va mai amintiti? Era pe TVR 1 la inceput, sambata seara si apoi pe Pro TV. Cati dintre voi nu ati incercat sa va identificati cu cate vreun personaj? Stiu ca era "special moment of the week" pentru mine, le sorbeam fiecare vorba, gest, model de rochie, costum de baie si machiaje. Kelly imi era favorita, Brenda cam frustrata, Andreea cuminte si la locul ei, genul de fata care stie ce vrea de la ea, plina de succes profesional, dar evident esec sentimental, Donna, fata lu' tata, razgaiata si prostuta, iara baietii..pentru Brandon am facut pasiune, frumos si destept, ce altceva sa imi mai doresc, Dylan imi parea pasional si sarmant, iar Steve "un baiat bun in general". VAi ce amintiri...stiu ca aveam gasca mea de amici pe vremea aceea, adica clasele VIII-X, si faceam tot posibilul sa fim ca adolescentii "de aur" ai Americii. Caci, trebuie sa recunosc viata lor era mult slefuita, era o lume de puf si parfum de verzisori, masini luxoase si studii platite de babaci.
Cu cate tunsori a la Kelly nu am zapacit toate coafezele din oras si cate n-as fi dat sa am silueta Donnei...in final am gasit-o mai accesibila pe Valery.
Nu stiu cum m-au poditit as amintirile, dar filme ca asta sunt fara indolaia legate de adolescenta mea. Si bravo lor, caci obiectivi fiind aveau partea lor educativa. Bine, asta nu prea pricepea tata pe cand eram eu a VIII-a si se uita cam chioras la serial. ( too much sex pentru fiica mea) Putin mai tarziu faceam echipa cand il vedeam, il scapa de multe sarcini parintesti.
Ce sa mai adaug la Rememeber..a... chiulul meu de prin generala pentru "salvati de clopotel" Ce ziceti si de asta? Uff, am sa infiintez canalul TV "soimii patriei" pentru noi..sa vedeti voi audienta:)

Niciun comentariu: