duminică, aprilie 2

Childfree lifestyle

Childfree, adica iti asumi o existenta din care excluzi inca de la inceput ideea de a avea copii (spune un articol de pe BBC news). Se pare ca 10% din femeile Europei (dehh..tot noi ne facem vinovate incepand cu Eva) renunta la ideea de a a da nastere unor copii. Cauze multiple..si n-as vrea sa judec acum, nici n-am acest drept. Dar mai incita un gand al lui Eliade (quote-ul meu de mai sus) "Sensul existentei si datoria fiecarui om este creatia". Oare carei creatii mai dam nastere astfel? pentru ca motivele renuntarii la procreere sunt banale pentru unii: imi doresc sa calatoresc, nu am timp, ma dedic carierei. Cam asta spuneau femei de 25 de ani. Altele acuzau lipsa sentimentelor materne si soarta planetei. o voce de mama convinsa le considera iresponsabile si egoiste.
Desi am zis ca nu voi judeca, nu pot sta deoparte. N-as zice mai degraba ca e iresponsabilitate ci o cruda lasitate, nu suntem capabile pentro o provocare data de Dumnezeu. Egoism, da. Asta este poate principalul motiv (si samburele rautatii in lume). Suntem atat de egoisti incat nu putem oferi nimic din ceea ce avem in proprietate, nici macar viata.
In schimb o parte din persoanele care si-au asumat aceasta teorie de viata, culmea, isi impart existenta cu pet-ul lor. Nu am nimic impotriva, sunt pro ingrijire animale, dovada mi-e Ducesa tolanita in patul meu, dar oare asumarea acceptarii umanului langa tine e un examen asa dificil de viata? Oare de ce ne-a facut Dumnexeu atunci..si ne intoarcem iara la lasitate.
A, si ca sa-mi apar teritoriu, nu numai noi femeile sunt responsabile..decizia apartine ambelor sexe, iar feminismul imi striga ca unii barbati au acceptat din vechime stilul childfree, echivalent cu "nu vreau sa stiu de ei".

Niciun comentariu: