luni, aprilie 10

Cresc copilul in rate..:D

Nu, asta sper sa ramana o gluma si sa nu imi cresc copilul in rate...dar poate am sa imi repar dantura in rate...(slava Domnului ca nu am inca probleme). Azi am ramas tampa, uimita de o reclama de pe unul din zidurile metroului, statie cu larga audienta, Unirea. "Vreti sa nu mai aveti probleme cu dantura? Sa nu mai puneti bani la ciorapi pentru problemele dentare? Ei bine noi va oferim solutia:plata in rate"....si o adresa de net pe care nu va o dau ad-literam (nu de alta, dar fac reclama gratuita) www.dinti***in***rate.com
Intru pe site si aflu lucruri extrem de utile, cum ca nu am nevoie de girant, nici de acte prea multe, nici de un venit prea mare..suna cunoscut urechilor noastre, obisnuite cu lungile pauze de reclame la tv.
In Romania noastra (ne-am nascut in ea si asta ne ocupa tot timpul sau cam asa ceva zicea un personaj tanar si nelinistit al mass-mediei noastre) unde nu exista decat 2 clase, prea bogati si prea saraci, gasim, in spiritul nostru practic, solutii de supravietuire. Una "fashionable" in ultimii 2-3 ani e plata pe luna pentru ... aragazuri, cratiti, gresie si faianta, polonice si epilatoare...& dinti..deh din titan si portelan.
Si asa Mos Roata poate acum sa zambeasca a la Colgate chit ca are nevoie de 2 ani sa imparta pensia amarata cu dentistul.
Bine e o problema..nu trebuie sa ai nici prea multi ani, maxim 65, altfel domnul doctor nu-ti aproba contractul. Daca iti pui tu dinti si intr-un an iti schimbi traiul pamantean cu cel din ceruri? Ce face el? De unde sa isi ia restul banilor?Dintii nu are cum sa tii ia, de girat n-ai girat cu nimic...stiu suna grotesc, dar astia suntem...
Chiar stau si ma intreb, desi sunt aproape sigura..locul de veci (adica pentru numai 7 ani, la un metru sub pamant) se poate plati si in rate? Nu de alta, dar putem sa ne luam masuri de timpuriu, sa fim siguri ca onoram toate ratele.
Din ce in ce mai mult realizez ca traim o tragi-comedie, amara amagire a unor suflete naive, care incearca sa isi pastreze decenta.
Si serios ma intreb unde vom ajunge. Mi se pare aberanta ideea de a-mi plati dintii in rate, in contextul in care exista un sistem de asigurari de sanatate. Macar din bun-simt am putea camufla grotestile oferte cu un sistem de plata pentru serviciile medicale, considerate inca in Romania un moft.
Sper ca nu voi ajunge sa vad plata in rate pentru cofrajul de oua sau batonul de salam..dar cine stie...necunoscute ne sunt caile Domnului.

5 comentarii:

Lulu spunea...

LOL, mai bine ii ziceai Mos Rata :-)))))) . Eu astept cu nerabdare lenjeria intima in rate.

simiuk spunea...

Ihi, si eu...numai ca pana ne platim ratele pentru rasfaturile noastre se duce moda:((

koma spunea...

e drept, suna ca porku. dar sa nu ne grabim sa aruncam cu pietre.

nu cred ca sunt singurul care da o importanta crescuta dintilor. un fel de "orice, dar dintii nu". poate chiar din acest motiv, e mai bine sa poti sa ti faci azi, chiar daca platesti o viata(pentru ca sunt ceva care dau sau nu culoare vietii) decat sa nu ti faci deloc, sau la sfarsitul vietii, cand nu mai ai nevoie oricum de ei.

ps: bine te`am gasit simiuk!

koma spunea...

e drept, suna ca porku. dar sa nu ne grabim sa aruncam cu pietre.

nu cred ca sunt singurul care da o importanta crescuta dintilor. un fel de "orice, dar dintii nu". poate chiar din acest motiv, e mai bine sa poti sa ti faci azi, chiar daca platesti o viata(pentru ca sunt ceva care dau sau nu culoare vietii) decat sa nu ti faci deloc, sau la sfarsitul vietii, cand nu mai ai nevoie oricum de ei.

ps: bine te`am gasit simiuk!

simiuk spunea...

Bucuroasa de vizitatori..si trecand dincolo de comentariul meu..parca as vrea si eu un tratament de albire "in rate". Dar cum sunt studenta, cred ca nu indeplinesc conditiile de contract ;)