miercuri, aprilie 5

Jeux d'enfants


Pentru ca inspiratia m-a parasit rau de tot azi si timpul e scurt (dedicat ingurgitarii per neuron de boli contagioase) va propun un film romantic, delicat si trist: "love me f you dare" sau "Jeux d'enfants" in regia lui Yann Samuel. Spirit romantic, cinematografia franceza surprinde mereu prin povesti cosntruite intr-o viziune usor fantastico-ludica. Caci in final laitmotivul povestii de iubire este un joc. El leaga eroii de-a lungul unei vieti, de la sceneta iubirii de copil (eu ti-am aratat ce am eu acolo jos, acum arata-mi si tu), la un du-te vino al iubirii in adolescenta, la tradarea in dragoste matura, la iubirea calma, construita din amintiri, priteneasca, a celor ajunsi la 70 de ani.
Spre final ramanem cu gustul povestii lui Romeo si-a Julietei.
Incercand sa devina background-ul povestii de iubire, originea polono-semita a eroinei ramane un detaliu pe care-l ignoram usor!
Asa ca pe seara, incercati un "jeux d'enfants"

Niciun comentariu: