marți, mai 2

One more IQ test

Incepem!Cit face...15+6

3+56
89+2
12+53
75+26
25+52
63+32
Da, sint doar niste sume, dar asta e de fapt exercitiul. Mai un pic de rabdare...
123+5
GINDESTE-TE REPEDE LA O UNEALTA SI LA O CULOARE!

THE END

Raspunsul l-am plasat la comentarii, caci parea cea mai accesibila modalitate de concurs. Si comentariile alocate acestui exercitiu de testat circumvolutiuni tot acolo.
Conform autorului, daca raspundeti corect va aflati in cei 2% cei mai inteligenti oameni din lume...parca mai era un test asemanator..hmm...
P.S. da, l-am primit demult ca junk mail. Macar pe asta nu l-am regretat...haideti la treaba!

4 comentarii:

simiuk spunea...

SI RASPUNSUL
"Te-ai gindit la un ciocan rosu, asa-i?
Daca nu te-ai gindit la asa ceva, faci parte din cei 2% din populatie care gindesc cu totul altfel, au o inteligenta ceva mai dezvoltata... 98% din cei care au facut (sincer) testul au raspuns "un ciocan rosu"..."




Ei bine, e absurd sa zic ca daca am raspuns altfel decat in varianta "rosie" sunt o persoana extrem de inteligenta.
Uite ca n-am raspuns...am zis simplu ciocan rosu. De ce?
1. este singura unealta pe care o detin in locuinta mea (minuscula garsoniera-camin studentesc :D)
2. m-am gandit la steagul de pe vremea raposatului "secera si ciocanul"
3. respectivul steag era rosu...nimic complicat?
Ce ziceti? Ce raspunsuri ati dat? Printre amicii mei cam 5-10 % s-au gandit la alta unealta...restul la ciocanul rosu...unde sta misterul (bineinteles daca exista) nu stiu prea bine.
Las loc de comentarii.
Si scuzati lipsa de inspiratie...dar azi n-a mers deloc. La pranz am plecat hotarata sa invat la biblioteca facultatii pentru rezidentiat. In mod normal programul se termina la ora 20. Numai ca azi a fost o exceptie...la 16 m-au dat afara...cand eram pusa pe fapte mari. Tot avantul zilei s-a dus. Astept revansa in viitor. Mai buna o plimbare prin cartierul Cotrocenilor :).

Anonim spunea...

ciocan rosu am zis si eu, chiar daca mi se parea absurda combinatia, am zis ca asta mi`a venit, asta las :)

desi nu e foarte elocvent, pentru ca deja multi dintre noi stim cam unde bat testele astea. de exemplu eu eram sigur ca vor sa smulga culoarea rosu, cam asta aleg toti, poate e si frica data de sange.

in clasa a 5a insa, un profesor de mate ne-a facut un test cu care a crezut ca ne uimeste pe toti. atunci am scris singurul mar verde, spre deosebire de restul clasei care scrisesera mar rosu la raspuns :))

simiuk spunea...

de exemplu, mama tocmai isi curatase de iarba florile si a raspuns sapa verde... testul exploateaza ideea ca obiectele primordiale la care ne gandim sunt in mare aceleasi. (adica 98%). asta cred eu. si merele rosii plac multora.
P.S. acum am descoperit ca unele comentarii imi ajung pe mail la bulk, acolo unde dau empty direct. azi am vrut sa fac o verificare inainte:)

Anonim spunea...

eu ma gandesc inevitabil la steagul cu secera si ciocanul cand fac testul asta...si nici macar n-am prins comunismul:))