miercuri, mai 24

Nu am aviara, totusi

Sa nu raciti vara! Umbla niste tulpini de virusuri care te seaca de toata energia pe care o ai. Nu ajung cele 38 grade de-afara, ca mai vii si tu cu alte 39. Capul doare ingrozitor, fara cel mai mic raspuns la algocalmin, ochii dor, tiuie urechile:(. Azi a fost a treia zi. Inca traiesc cu speranta ca la trezire, dimineata, totul va disparea. Si nimic. Pacat de Gradina Icoanei. Era asa frumoasa in seara asta..la plimbare. Se pare ca mirosea a iasomie; nu bag mana in foc, nasul meu e neresponsiv.
Bucurestiul se trezise demult la viata, numai ca acum forfota e ceva mai mare. Au renuntat donsoarele la blugii cu tendinte gravitationale si-si falfaie acum cei 20 cm de lycra. Bretelute, maiouri, bronz proaspat, machiaj topit, afundari de tocuri in asfaltul fierbinte. Deja pluteste in aer un plictis estival si-un nebun dor de duca. Viena, Budapesta - 5 zile- 200 euro...inainte de rezidentiat..hmm..parca as zice: nu:D.
Eu va las pe voi, as lasa si gripa...aveti mare grija, e groaznica. Te scoate din functiune complet.

3 comentarii:

Lulu spunea...

uiliuuuu.....azi mi-au ramas sandalele pe trecerea de pietoni de la Universitate :-(((

Anonim spunea...

si nici un remediu naturist?

alde fructe, miscare, transpiratie?

Anonim spunea...

eu nu am facut febra :) dar m-a tzinut de joi pana azi (sper) foarte light tho