marți, mai 9

Caut psihoenergizante...

Am inceput in forta programul intensiv de invatat. Azi am stat in biblioteca de la 10 pana la 6 seara. Am ajuns acasa sfarsita, flamanda...de fapt am vrut sa ajung intr-un hipermarket, numai ca ametita am luat alta masina si am ajuns pe alte carari, tare necunoscute. Am mers prin ploaie si intr-un final am dibuit si casa. Nu mai pot asa...
Prin anul I ma drogam cu un cocktail ciudat: cola+ness+Romener. Romener=psihoenergizant.
Cert e ca intr-o noapte, asa drogata am devorat juma de anatomie. Ziua urmatoare aveam examen. Numai ca energia mea a durat o noapte si la examen beam in loc de apa numai cafea. A trecut si el cu bine... Acum n-as mai face asa ceva.
Dar caut orice imi poate multiplica sinapsele. Aveti idee? V-as ramane indatorata. Am inteles ca ceaiul verde face bine:anxiolitic, iti stimuleaza atentia, etc, etc. Si-un soi de iarba de prin tarile arabe: mate.
Oricum, oamenii destepti trebuie sa fi facut ei vreun studiu..am sa caut si va anunt.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu aveam o combinatie sinucigasa. cand eram pe fuga la invatat, inainte de`a iesi din camera luam o lingura de ness, una de zahar, si cola. amestecam totul in gura, dupa care inghiteam brusc.

simiuk spunea...

am testat ceaiul verde. nu mai ai nevoie de cafea pe parcursul zilei, esti calm si detasat, concentrare mai buna (asa mi s-a parut), diureza crescuta!