miercuri, iulie 4

Mom&dad

Sun acasa...
"mama, ce faci?"
"uite..la Tv"
"si tata?"
"si el...se uita la ceva"
"pai..nu va uitati amandoi?"
"aa..nu, eu stau in camera, el dincolo. Am stat putin cu el si dupa m-am mutat la filmul meu'"
"aa..ati stat macar de vorba si voi..."
"nu, el a stat tot la tv, eu langa, m-am jucat putin pe calculator"
Deci, asa isi petrec timpul IMPREUNA ai mei. Unu' joaca Solitaire, celalalt sta pe Realitatea. Dupa, fiecare in spatiul propriu.

Stii, mama, aveti cu cine imparti timpul, de ce naiba nu o faceti?
Va invidiez, dar va plang si de mila. V-ar trebui spatiul meu ca sa intelegeti cat de norocosi sunteti. Comunicati atata timp cat aveti cu cine. Bucurati-va de asta. Lasati naiba tabieturile personale! Chiar trebuie sa primiti lectii de la mine?

Niciun comentariu: