luni, iulie 30

Review

  1. Tnx Tabu pentru Frozzito, l-am baut gratis, asa ca am salvat vreo 7 ron.
  2. Nicio zi pe care ti-o inchipui usoara nu va fi asa; si in nicio astfel de zi nu purta sandale cu tocuri peste 3 cm; la 10 pacienti internati, plus instructaj pentru un studiu sigur vei veni acasa desculta.
  3. Uneori, lasa sa se intample, e mai bine asa.
  4. Da, am reusit sa imi afund sandalele (nu cele cu toc) in asfaltul fierbinte si sa imi faca placere :-); la afundatul sandalelor, sapca achizitionata, a la Gavroche, m-a facut sa ma simt trendy-flendy si fara cefalee post-insolatie.
  5. In mai putin de 7 zile plec in loc cu verdeata, fara semnal la mobil, wireless, fara pic de conexiune. Voi avea o saptamana de abstinenta completa de orice mijloc de telecomunicatie.
  6. Cred ca mai aveam ceva sa zic, dar nu stiu ce; aaa, daca aveti cumva psoriazis (stiu ca nu va e cu fericire) va astept ca participanti pentru un studiu, beneficiati de analize gratis si de tratament facut ca la carte (naa, ca am dat-o in autoreclama)

3 comentarii:

Anonim spunea...

ia`ma si pe mineee

simiuk spunea...

la 5 sau la 6?:D
5..e undeva in Vrancea, Galaciuc ii zice
6..bucuresti, studiu, luat sange, facut ECG, dat creme

Anonim spunea...

5 [verdeata fara conexiune]