vineri, iulie 6

Cum am asteptat eu rezultatele examenelor

Din nou dam refresh pe net. Trebuie sa apara rezultatele la bacalaureat. Impricinatul: Mihnea. Ma priveste cu detasare si enervare ca si cum ce atat tam-tam pentru ast bacalaureat? Ok, desi nu te cred, te las asa "nemuritor si rece" ,Mihnea, ca eu una am ceva tresariri de inima, cum de altfel am avut de mult prea multe ori...
Admitere liceu - complet pe alta planeta, nu credeam ca vinerea si nu sambata s-ar da rezultatele. Singura acasa, primesc telefon de la colega de banca, Corina, si aflu ca s-au afisat notele. Intr-un suflet, cu stomacul mai sus de esofag am fugit la liceu si am parcurs listele. Ai mei nu erau acasa, ca de altfel la nici un alt rezultat al urmatoarelor examene. Ii sun dupa, nici acum nu imi amintesc unde erau si cum i-am sunat ca mobile nu aveam atunci si ma intalnesc intr-un final cu ei. Mama nu uita nici in ziua de astazi cum a putut sa se imbrace fata ei : fusta lunga si creata, bluza mai sus de buric, sosete si pantofi negri. Sincer nici eu nu prea stiu cum am putut sa imi pun asa ceva pe mine.
Bacalaureat - aceeasi colega, Corina, ma suna, refac traseul spre liceu, aflu, ii sun pe ai mei ( nu, ca nu aveam nici acum mobil) iau masina si ajung intr-un suflet la ei.
Facultate - aici nu se pune, stiam de la ultima proba cat am sa iau.
Rezidentiat - legata in fire si cu degetul pe F5 asteptam afisarea clasamentului final. Tot singura acasa, ca altfel nu se putea. De data asta cu alt deget pe mobil ca sa tin lumea la curent. Domnii raspunzatori de site-ul cu rezidentiatul 2006 au intarziat afisarea cu vreo 40 de minute. Valva mare pe messenger, pe forumul medicinistilor, galagie si nervi, site picat la un moment dat.
Acum asteptam...in familie. Adica eu dau refreshuri ca domnul Mihnea e pierdut in limbaje de programare. Sa auzim de bine, va tinem la curent!


Niciun comentariu: