duminică, mai 6

Cum revolutionez eu netu’?


Cica stau foarte prost la partea de trafic! Ca doar 35 vizitatori pe saptamana am, adica 5 pe zi si conform dorintei lui Mihnea “fa si tu ceva sa ai cel putin 15!!” Ca sunt unicat in lumea web-bloggului, ca nimeni de pe net nu are cautare frecventa “psihoenergizante”, ca targetul meu desi cam “select” lipseste cu desavarsire. Ar trebui sa scriu si eu despre windows vista, moda costumelor de baie, sa schimb my pinky-picture in ceva fancy… Mihnea zice trash-ware, nu vreau sa pricep ce-i ala sau ca a doua varianta “intr-o lume a netului in care toata lumea serveste junk-food, eu recomand psihoenergizante!

Ok, Mihnea bre, promit sa mi te iau tovaras de imagine…sau sa te las timp de o saptamana sa ridici targetul bloggului mei…a… sa nu te astepti ca imi dai doar subiecte de discutie, mataluta singurel vei scrie aici. (acum mustaceste langa mine;P)

De maine imi las blogu’ din mana. Nu vreau poze golase pe el, nu vreau subiecte de bac la sigur date si fraudulos inventate sau Al-Giazira highlights.

Sooo, operatiunea "Pimp my blog!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

cate o poza pe zi. cum ce poza? :)

simiuk spunea...

invesmantata. sau ii ofer o solutie d-nului frate sa isi pozeze colegele, s-ar putea sa se incadreze la categoria dorita