duminică, mai 6

Again

In alta ordine de idei, ce mai strafulgera mintea si viata mea:

  1. Invat materia de rezidentiat, nu spun de ce, dar pana acum am acoperit 0,02% din ea
  2. Fac variante de bac la fizica si se pare ca am sanse sa-l iau
  3. Am aflat ce gandesc pustoaicele de clasa a XII-a - daca cu 2 luni inainte de admitere inveti tot timpul primesti ca replica din partea amicei tale “draga, nu munca este totul in viata, trebuie sa ai si o viata personala, nu a ajunge femeie de cariera si singura e cea mai buna optiune!” bine ca zic ele la 18 ani asta!
  4. Mereu ma intreb ce au in servietele diplomat unii barbati, asta dupa ce, profu meu de geografie isi tinea painea si un sul de foite galbene dupa care ne citea, vecinul de jos o umbrele si o plasa de piata, un nene din tramvai o sapca si un ziar!
  5. Acvaria este cea mai orientata la zodiace
  6. Indiferent ce optiuni avem mereu alegem p-aia impusa de altii sau cea mai safe din punct de vedere a traiectoriei!

Niciun comentariu: