vineri, decembrie 1

Totul parca a fost ieri

18 ani, minte necoapta, chiuluri, mate-fizica, anatomie, chimie, bac, gasca, mana-n mana, meditatii, emotii, masina tatei, parcul liceului - Ghica, centrul, despartire ...plecare...
ehh, de vina-i drumul spre casa si melodia asta. n-am gasit decat versuri, mai putin muzica


Victor Socaciu - Anii saptezeci

Totul parca a fost ieri,
Ca un vis cu lerui ler,
Intr-o clasa de liceu
A ramas sufletul meu,
Amintirile de-atunci
Ma cheama tot mereu.

Totul parca a fost ieri
Toti din vechiul cartier
Ne-adunam in curtea mea
Mai jucam sau mai cantam
Despre ochii ei cei mari de acadea,
Despre Loli, Mari, Nuti sau o ea,
Pentru noi doar visul in iubire exista.

Sef, Lica, Dodu si Florin
Bau, Nelu, Cristi si Dorin,
Ovidiu si Cornel, sportivi ratati,
Rebeli si aroganti
Si Mutu-n fruntea lor era.
Caci gasca noastra

Era echipa cea mai tare
Si la Algebra si-n parcare
Eram si ingeri si nebuni
Deoarece
Eram echipa cea mai tare
Si repetenti doar la purtare
Chilugii sfinti din XII B.

Totul parca a fost ieri,
Numaram in primaveri
Varsta mea, privirea ta
Fara anotimpuri reci
Pentru noi doar clipa-aceea exista
Gasca noastra nu am sa o uit in veci,
Ceasul sufletului s-a oprit
De-atunci in anii saptezeci.

Prima iubire s-a nascut
Din ochii mei, din ochii tai
Pe sub castani treceam
Ca doi copii cu aripile-n cer
Stapanii zeilor eram
Caci gasca noastra

Era echipa cea mai tare
Si la Algebra si-n parcare
Eram si ingeri si nebuni
Deoarece
Eram echipa cea mai tare
Si repetenti doar la purtare
Chilugii sfinti din XII B.

Niciun comentariu: