marți, decembrie 19

I need...

I need care and attention. I need a big hug. It's obvious, I really need mom & dad :). I'm coming...

P.S. Verbalizam mai usor in alte limbi. Cuvinte incomode in limba materna devin inaudibile parca cand ne sunt straine. Si totusi le spunem, usor si fara propriile constrangeri si prejudecati. Injuram, vorbim porcos si ni se pare normal. Altfel, am vrea sa ne astupam urechile. Si lucruri, ganduri pe care nu vrem sa ni le recunoastem le spunem usor altfel. Parca nu ar mai fi ale noastre, le transformam in banale enunturi, de care insa, undeva adanc, suntem constienti. Pana la urma nu picam in cosmopolitism, ci in sinceritate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

I will be home for Christmas - suna asa de cald si de prietenos! Parca simti dorinta si dorul de a fi acasa a celui ce o spune.
Unele chestii sunt mai bine spuse si intelese in alte limbi. Si parca mai sincer, intr-adevar.

Anonim spunea...

cand prietena mea imi spune ceva in engleza imi spun: ups, e ceva serios, in romana ii venea prea greu o sa o spuna.

asa si este. am remarcat ca lucrurile mai deosebite le spunem in alta limba. sau poate doar incercam cumva sa le dam o culoare, sa subliniem grija pentru acel subiect.