luni, decembrie 11

Leapsa

Preluat leapsa de la Lulu si trebuie sa ma tin de cuvant. Ce-as lua pe-o insula pustie...ehh, zau ca nu imi vine numa una indata.
As lua JURNALUL FERICIRII lui Nicolae Steinhardt fiindca este singurul care m-a facut sa imi fie impacat cu sinele credinta in Dumnezeu. Am priceput ca trebuie sa cred liber si fara constrangeri, ca partea fizica din jurul nostru are un Atotputernic, acelasi pentru TOTI, ca spiritul ne apartine, si nimeni si nimic nu trebuie sa ni-l schimbe, ca poti crede fara vorbe, fara drumuri la lacasuri sfinte si fara rugaciuni din carti, ca poti crede in felul tau, ca Dumnezeu te asteapta la el oricum.
Si sincer as mai lua cate ceva, care sa imi aduca aminte de lumea pe care am lasat-o. L-as lua pe Cristian Tudor Popescu, adica orice scrie dumnealui fiindca are ochi de crocodil si colti asemenea, fiindca omul asta nu iarta pe nimeni, fiindca uraste americanii, scrie scurt si la obiect, ca o muscatura de fiara.
Eii, si-as mai termina cu ceva, cum tot e seara si tarziu si vine Craciunul : Accidentul lui Mihail Sebastian. Usurica, romantata, inlocuitor de ciocolata si ceai de scortisoara si mar, si de-un salvamar la coborarea din tramvai.
Asa, terminat repede, cui sa dau leapsa ...dau mai departe lui Koma, Om Bun si cine-o mai vrea :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

No good, era vorba de O SINGURA carte :)