joi, decembrie 14

Nu vreau

Nu vreau sarbatori. Nu vreau brazi si colinde. Nu vreau agitatie, hartie rosie, miros de rasina falsa si colindatori. De fapt am asa putina mancare in frigider incat as face bine sa merg cu ei la colindat. Nici nu stiu sigur daca vreau ceva sau mai precis ce as vrea. Poate sa decupez sarbatorile astea, sa le ascund bine de tot si sa le dau drumul numai atunci cand simt eu ca vreau. Nu mai vreau Craciunuri identice, nu mai vreau masa de Craciun ( in final la asta se reduce tot, prea mult colesterol pe capul nostru, rotunjimi de Mos Craciun, fete inrosite nu de frig), nu vreau sa vad in playlistul meu colinde.
Stiu ca atunci cand nu vrei nimic esti deprimat. Poate. Poate nu imi gasesc aripile sa zbor. Dupa perioada mea de interdictii am crezut ca le voi avea usor. Se pare ca sunt undeva ascunse si numai eu pot decide sa le caut, sa le iau si sa zbor.
Vreau ( asta mai e depresie?) un Craciun miraculos, spontan, virgin ca o sticla de sampanie de-abia desfacuta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

deci un tip aratos si atent cu tine... i see...


10x 4 trust

simiuk spunea...

koma, vroiam doar un Craciun, asa cum rar am reusit sa-l traiesc. Atata doar...
P.S. 3 mosi "tineri" cu barba si costum rosu, trompete, ne-au cantat la balcoane acum 2 seri. Si nu cereau nimic :)...