vineri, decembrie 15

Si nu e 13

E vineri, unii zic ca-s 3 ceasuri rele...la mine mai multe.
Cum m-am enervat eu astazi?
1. asteptat distribuitorii Altex prea mult sa vina, au venit intr-un final, nemultumiti ca au de carat ceva, plangandu-se ca nu intra in lift ca si cum nu asta ar fi fost datoria lor, ca si cum eu ar fi trebuit sa gasesc solutii pentru usurarea muncii lor. Le-am dat si onorariul asteptat, fara macar sa aud un "merci"
2. primit vizita de la vecina mea de 70 si ceva de ani, care de regula sta la scara blocului "ca la poarta" asa cum e ea obisnuita, analizand pe toti cei care intra si ies din bloc. De obicei vine la mine sa foloseasca telefonul, imi analizeaza casa, ma scoate direct din pijamale. Azi nu vroia mai nimic, decat un banal sfesnic din cele doua pe care le am mostenite. A intrat, a aruncat priviri directe spre locul unde de obicei se aflau acestea, m-a intrebat daca sunt singura ( ce iti pasa tie mamaie de cine vine la mine, parca tu ai nepotii aia care imi zangane capul cu manelele lor) si mi-a cerut un sfesnic. Ca nu gaseste nicaieri, nici la Mitropolie, ca..bla, bla, bla...NU, nu dau nici unul. Sunt ale mele, habar am de valoarea lor, nu-s nici de 2 bani si nu iti inteleg tupeul sa imi ceri asa direct.
3.stropit toata baia. Fiindca dusul era destul de prost, ceva pe la furtunul lui s-a rupt si apa a tasnit pe peretii baii, cu traseu direct spre bec. Acum nu mai am lumina, becul e spart, baia e uda leoarca, dus nu pot face. Ma voi chinui asa pe intuneric pana se usuca tot, toate chestiile din jurul becului si voi lua drumul spre Cora sa imi gasesc furtun de dus. Mai rau m-am certat si cu tata care zice ca nu stiu sa imi cumpar un furtun de dus ( tata masina de spalat oare cine a luat-o? hmmm, si dusul asta?? il am de vreo 3 ani, deci a rezistat destul, l-am avut la camin inainte, asa ca lasa-ma in pace)
Mai sunt vreo 6 ore din ziua asta, tot mai astept un dezastru...va spun la later edit.

Later edit: se pare ca au ramas 3 cesauri rele. Am chemat un priceput si mi-a rezolvat becul, am cutezat spre Cora, acum inainte de inchidere si am furtun de dus care functioneaza (cumparat, instalat singurica)...si lumanarele, ca tot mi-ati oferit solutia.

4 comentarii:

Lulu spunea...

Atunci bine ai facut ca nu ai dat sfesnicul, ca uite ca ai nevoie de el la baie. Hai ca o sa fie romantic.

Anonim spunea...

haha, chiar azi ziceam cuiva ca e vineri13... de ce? pentru ca azi vineri iau cel de`al 13 salar, prima data in avans de cand ma stiu.

ce nevoie ai tu de bec la dush si asa? doar consumi curent. oricum iti cunosti corpul. cel mult ia si tu niste lumanarele, ca ... altii :)

Anonim spunea...

musai sa schimbi capul dus nu furtunul. daca te enervezi cand vezi asta e clar si de ce

simiuk spunea...

hmm, am alte optiuni, don't worry...