joi, noiembrie 23

Post rezidentiat, inapoi la VIATA :)

Am inviat sau voi invia curand...s-a sfarsit totul. Nu mai sunt o disparitie.
Am terminat cu toata perioada de claustrare si zambesc fericita, extrem de fericita. Aseara mi-am aflat rezultatul de la rezidentiat. Sunt pe lista acolo nu aveam niciodata curajul sa ma gandesc ca as putea sa fiu. Mai am un pas. Sa fac mare alegere...care sa fie? Mai am de meditat pana duminica la repartitii...
Ce-am facut pana acum? Nimic... Am trait o relatie dependenta, toxica cu un anume Harrison...si atat...Alteceva? 5 fire albe in plus, riduri si cearcane, doar 5 filme in ultimile 4 luni, televizorul scos din priza 4 luni, cateva kg in minus, timp masurat in randuri si pagini, groaznice insomnii, messenger pus pe invisible. Nu stiu cand a trecut vara, toamna oricum n-a existat, dar stiu ca urmeaza iarna.
Dar ce naiba ma vaicaresc atat?
Gata, sunt in vacanta :)
P.S. Imi pare rau ca v-am ignorat, imi pare rau ca am refuzat sa comunic, dar credeti-ma a fost necesar. Dar sunt aici, bucuroasa de regasire

4 comentarii:

Anonim spunea...

welcome back :) si felicitari !!

simiuk spunea...

multumesc :). dar cum am mai spus-o urmeaza marea alegere...pentru o viata. care sa fie aia? timpul trece iar eu sunt tot mai confuza...

Anonim spunea...

culmea, m`am incapatanat sa nu te sterg din blogroll. am zis eu, nu mor ei medicii asa usor.

simiuk spunea...

ehh, nu mor, dar ca sa traiasca dupa aveau nevoie de tacere...ehh, trecut tot, dupa chin mare, trecut cu mult BINE:)