luni, noiembrie 27

Clestii de rufe



Asa, ca tot am reaparut am zis ca vechiul meu template parea prea rigid si ca merit si eu o schimbare de look.
Primul pas, bazai pe atotstiutorul Mihnea, baiatul meu bun la toate si cer o mica schimbare. Imi aleg eu un model, totul ok, trecem la partea de poze. Dupa vreo 2 variante dumnealui se opreste la clestii de rufe ai mamei. O poza facuta de el, pentru fotografiile de stoc...gluma nu?


"mihnea (27.11.2006 19:45:35):atunci care?
mihnea (27.11.2006 19:45:35): sigur nu vrei pe astia?
mihnea (27.11.2006 19:45:36): http://www.fotocamera.ro/detaliufoto.php?foto=6407
eu (27.11.2006 19:46:02): sigur
mihnea (27.11.2006 20:08:11): am pus-o, imi place imaginea, dar nu imi place cum am incadrat-o .. nu am reusit mai bine.. poate altadata cand am mai mult timp"

Baiatul meu nu a priceput nimic, ca eu nu vreau clestii de rufe ai mamei...ce legatura au ei cu creatia mea...asa ca in seara asta, m-a lasat balta, cu hora de clesti, la cap de pagina, incapabila sa schimb ceva, pentru ca nu stiu cu ce se mananca, eu de-abia stiu sa fac un link. Asa ca am stat si am privit lung, mai ales cei 2 clesti din centrul imaginii si-am zis ca pana la urma astia doi vor face ceva de-i lasati singuri, ceva creatie si cel putin pentru noaptea asta merge. Maine am sa incep cu vesnicele mele cereri : Mihneaaaa.........
Chiar sa lasam clestii? ce ziceti?

Niciun comentariu: