sâmbătă, noiembrie 25

alegerea

Cred ca pana acum nu am fost pusa sa fac alegeri pentru mine de prea multe ori... de fapt alegeri mici au fost la tot pasul, dar cele MARI nu prea. Vreo 3-4 si atat. Maine e a cincea poate. Alegerea specialitatii. Am incercat sa aplic 2 strategii:
-ce-mi spune inima
-ce-mi spun buzunarele
Dupa toate astea, rezultat nul. De fapt o continua miscare de oscilare intre vreo 4 optiuni. Dehh, am trecut la metode mai putin logice si ortodoxe. Tragere la sorti. A iesit una buna, fara prea mari sanse de evolutie pe meleagurile capitalei.
Incep sa urasc sistemul nostru medical in care desi te zbati sa prinzi aripi, desi trudesti adesea, te lovesti de proptelele altora..stiti voi care. N-are rost sa bat campii cu teoria pilelor si relatiilor, cred ca e stereotipie demult. Numai ca acesta teorie imi creaza un sentiment de dezamagire. Nu fata de mine, ci fata de ceea ce mi se ofera.
Vom vedea maine cum va fi. Am sa va spun. Sper sa visez ceva la noapte, un mic indiciu: o inima, stomac, tiroida sau vreun sifilis florid :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

bafta la alegerea specialitatii

simiuk spunea...

sa fie fru-st(r)atus:)

Anonim spunea...

greseli mici fac oameni mari

Lulu spunea...

asta cu greseli mici fac oamenii mari trebuie sa o tin minte. Simi, sa nu uiti ce am vorbit, da? Microdermoabraziunea si altele....