luni, noiembrie 27

Am ajuns sa ma plang

Naa, ca am reusit sa o zic si p-asta. Prea mult timp liber, plictiseala, hoinareala pe net printre bloguri, forumuri si ziare. Activitati casnice, greu de inceput, mai greu de finalizat...si mai am inca o luna jumatate de asa ceva. Trebuie sa trec la reorganizarea timpului meu liber, poate termin cartea ori filmul incepute de vreo 3 zile. Aaa, sa-i felicit pe cei de la Cotidianul care de vreo 10 saptamani imi imbogatesc biblioteca. Si pe mama, care in fiecare dimineata de miercuri mi le cumpara, una pentru mine si una pentru ea si mi le trimite apoi. Mare noroc, facut rost de Neveste disperate, episodul 10, seria 3...40 de minute de rasfat :)

Un comentariu:

Lulu spunea...

Felicitari lui Mihnut pentru noul template. Eu am inceput sa am migrene de subsolicitare...