duminică, noiembrie 26

Finalitate

Tocmai m-am intors de la teleconferinta organizata in vederea alegerii specialitatii. Si de la o bere, asa ca nu recunosc multe din cele scrise. Eu am luat dermatologia ( Lulu declara sus si tare ca inca din timpul stagiului de dermato vroiam asta) si am ignorat cateva care imi faceau cu ochiul - gastro, endo, cardio. In fine nu asta vroiam a va spune, dar am realizat astazi, spre sfarsitul acestui maraton al reparitiilor cum e treaba cu visele unui absolvent de medicina. Cum am intra noi cu chiu, cu vai, cu n-spe meditatii acum 6 ani in acest sistem, cum visam toti sa ajungem chirurgi, cardiologi, mari cercetatori sau cine mai stie ce, cum mintea entuziasta fabula de-a dreptul si cum totul se poate narui in 4 ore de examen, in cele 200 de grile si cele 5 ore de teleconferinta. Priveam chipurile noastre numarand locurile ramase, sunand acasa sa afle ce pisici se mai preteaza in ziua de astazi, imbratisarile si felicitarile de acum. Nici unul dintre noi n-am gandit atunci ca toti acesti 6 ani de pregatire se vor rezuma in final la asta...dehh, asta pentru cei mici, sa afle invatatura de la noi.
Eu personal sunt pe deplin multumita cu alegerea facuta, sper din tot sufletul sa nu am regrete niciodata ca nu am ales altceva...si sa fie intr-un ceas bun pentru toti!
Felicitari colegilor, sa ma aveti pe lista vostra, a mea a strans deja vreo 10 clienti astazi.
P.S. ignorati greselile, imi suspectez o "bliopie" acuta

5 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari si.. succes kla tratarea lupusului, a sclerodermiei, a lichenului plan, a micozelor fara dew sfarsit. Poate le veti gasi leacul vreodata! Iti doresc din suflet sa nu te saturi, sa nu intalnesti Rutina. Cel mai frumos lucru pe lume este totusi familia si copilul. Restul= "de nihilo nihil"

simiuk spunea...

multumesc :). sper sa am suficienta chibzuinta sa nu uit cele mai frumoase lucruri, sa imi pastrez alaturi oamenii care ma ajuta sa le fac frumoase.

Lulu spunea...

PACIENTIIII !!!!! Lasati pacientii sa vina la mine :-)

Anonim spunea...

cat adevar in tot ce-ai spus....aceleasi ganduri mi se invart si mie prin capsor de la teleconferinta incoace...cred ca si la ghilotina de ne intalneam toti colegii si nu era asa sinistra privirea noastra....felicitari pt derma...iti doresc sa ai parte de multe satisfactii...marturisesc ca si mie mi-ar fi placut, cel putin asta am sustinut din anu V pana spre sfarsit, dar mi-a scazut din elan dupa ce mi-am facut lucrarea de diploma pe dermato si am avut de cotrobait prin foile de observatie...saptamana de dupa examen a fost cred cea mai crunta din perioada asta...cu insomnii si tulburari pe care nu le-am avut nici macar inainte de examen...am fost pe o pozitie la care inca puteam spera la derma si probabil din cauza asta am fost asa indecisa...sfaturile primite de la cei trecuti prin viata si prin meseria asta au fost diverse...sa aleg si cu sufletul si cu mintea...cu alte cuvinte sa ma gandesc si la bani...altii se rezumau numa la bani...bani bani...daca vroiam bani nu dadeam la medicina...cu o seara inainte ( constienta ca daca nu mai prind derma tre' sa zic altceva) m-am hotarat: PEDIATRIE...instinctul, subconstientul trezit dintr-o data parca, dupa atatea luni in care nu i-am dat atentie ( fiind prea ocupata cu constientul-cat mai mult text de harry tre bagat la cutie)...atata stiu ca iubesc copiii si ca mi-a placut modulul de pedi ( desi atunci in anul 5 nu m-am gandit ca voi face pedi)...probabil ca Sefului cel Mare de Sus i s-a facut mila de mine si a zis ca asta nu mai are mult si ajunge la zuzu, asa ca a facut sa se gate derma putin in fata mea...acum frica e mare, de garzi, de responsabilitati, de parinti disperati etc...voi vedea daca am facut cea mai buna alegere sau nu....un lucru e sigur un zambet de copil face mai mult decat toti banii din lume....
Inca o data multe felicitari si succese pe toate planurile

simiuk spunea...

cred ca instinctului nu avem niciodata ce-i reprosa. el este marca dorintelor noastre primare, exprimate sau nu. prin ceea ce am ales am incheiat un contract pentru mai mult de jumatate din viata, iar eu personal n-as vrea sa ma lovesc de sentimentul de dezamagire. sincer dimt din ce in ce mai mult sentimentul de satisfactie si sper ca acesta sa se concretizeze mai tarziu.Multumesc tare mult! Felicitari si tie si sa ai parte de toata implinirea si satisfactia pe care ti-o vor aduce micutii!