vineri, iulie 18

Repetitia

Aseara a fost "regele Lear"; mai bine zis una dintre repetitii; o repetitie altfel, cap-coada, fara opriri, doar cu mici indicatii regizorale. Un rege Lear jucat pe planeta femeilor, in care i-a fost ingaduit numai Creatorului sa participe - Mariana Mihut, cea care il interpreteaza pe Lear a lipsit si locul i-a fost cedat barbatului regizor - Andrei Serban.

L-am vazut in rolul de om blajin, impacat cu lumea, dar si in extrema exigentei regizorale. Am vazut in regizor atat persoana calda publicului, dar si dictatorul ce arata aspru cu degetul unde si cum sta fiecare in decor.

4 ore in care nu m-am plictisit, in care am evoluat printre decoruri, in care am analizat fiecare cm2 de actor, in care am vazut ca o lume de femei si pentru femei facuta are aceeasi abjectie ca si cea cu 2 sexe. Ca mojici si sobolani suntem toti muritorii. Ca viata ne joaca tuturor feste, ne da suturi, dar ca mai exista acel ceva/cineva care "ne-o vrajeste" si ne poate ridica sau cel putin se poate prabusi alaturi de noi. Vesnic insa alaturi.

Niciun comentariu: