luni, iunie 2

Skype/google talk

Am vrut sa fac o comparatie de soft-uri: google talk si skype. Stiu, e ca si cum as compara corcodusa cu cireasa, dar...
Skype este mai palpabil, vezi, auzi, dar traficul este imens si perturbarile prezente
Despre Google, sincer, habar am cat este de uzitat, dar chiar daca numai auzi, macar chestia asta o faci bine.
Mihnea a ras de mine, s-a uitat asa, ca la un usor retard care vrea sa faca pe oratorul: "bey, nici fetele mele de la poli nu scriu despre softuri, dar sa mai le si compare". Motiv pentru care am renuntat sa le mai fac cantarirea. Merg amandoua, abuzez din plin de ele, ma vad si vad, sunt surogat de intalniri "pe viu" adesea si un excelent mod (Skype-ul) de a trimite fisiere de 300 si ceva mega, adica cate un episod din nevestele mele disperate.
P.S. si fara sa vreau ma trimit cu gandul la Soarele gol al lui Asimov.

Niciun comentariu: