luni, august 11

Revederea



Se pare ca blogger buzzul a stiu pe unde ma invart: blogger babies, adica botez pentru mine; moment de revedere mamica, fosti colegi de facultate, prieteni. Anna si mamica ei ne-au adunat, asa ca altadata, la o masa de depanat amintiri, de refacut poze in evolutie, de evaluat maturizari, de cunoscut pe altii. Dehh, acum la nunti si botezuri ne mai vedem.
Si de impartit timpul intre petrecere si munte, intre discutii cu fetele si shopping la targul din Bran.
Am vazut Cetatea din Rasnov, am dat o fuga prin Poiana Brasov, cam goala acum, am coborat pe Rucar, am incercat branzeturi si scurtaturi de drumuri forestiere dupa GPS feeling.
Imi ramane in nari un Anume parfum, de dumnica seara si sfarsit de weekend, caci culmea atunci il simt cel mai bine, pentru tot ce a fost si are sa vina.

Niciun comentariu: