luni, ianuarie 28

Job no. 2

Serviciu meu no. 2 se ocupa de cosmetice. E palatul meu cu jucarii. Testam tot felul de dermato-cosmetice pe piele, par, unghii,, numaram comedoane (puncte negre), riduri, masuram cantitatea de sebum secretata de piele si facem poze de vreo 30 de ori mai mari ale intregului desen cutanat. Totul miroase mult prea bine (avem parfumuri in avanpremiera, numai ca scarbosii astia de frantuzi ni le trimit intr-o forma nefinisata, care nici in veci nu vrea sa se fixeze cum vreau eu de piele). Toate smacurile astea care vin la noi n-au nume de firma, ci numai cifre si cu greu reusesc sa identific ce Uriage sau Bvlgari zace in borcan. Dar ce-are a face. Avem voluntari care vin sa testeze, contra cost, adica noi ii platim pe ei (cu mult sub nivelul pietii), o lume pestrita dar doritoare de a-si pune pielea la contributie in folosul stiintei (mai cu seama ca testam VERSACE = Visage, dar ce sa-i faci ???)
Astazi ne-au sosit colaboratorii frantuzi. Adica o colaboratoare. Tunsa carre si imbracata 80's parea ca purta ceva prea inflexibil pe coloana si mai jos de sacru. Zambet studiat si bine temporizat. Explicatii categorice, spuse din carti (pare-mi-se ca e filoloaga si a prins derma undeva prin firma, dar respecta linia protocolului). Maine ne vine le chef. Azi am fost bilingva. Adica tu vorbeste-mi in franceza ca eu iti raspund in engleza. Nu am exercitiu, n-am mai legat o fraza de la un capat la altu' din liceu..poate, dar pricep ce nazalizezi acolo. Si culmea e ca a acceptat, ba a mai cuvantat si ea ceva anglais. Si a fumat si Marlboro. Nu a uitat sa aminteasca ca noi, la testele noastre, suntem mult prea putin responsivi, adica avem piele nesensibiloasa, prea tabacita.
Cam atat, revin cu informatii despre colaboratori. Si depre creme. Maine pozez riduri de expresie si pori. ETC.

Niciun comentariu: