luni, noiembrie 19

un altfel de rezidentiat

De cand cu rezidentiatul m-ati reabilitat in clasament. Toti cauta ceva despre examen, alegere specialitate, etc. Multumesc, aveti ce gasi la mine. Pentru informatii suplimentare lasati si voi mail sau un comment.
Ieri am empatizat cu voi bine de tot. Am crezut ca facand pe supraveghetorul, rezidentiatul ma va lasa rece . Nu a fost nicidecum asa, am avut emotii la fiecare grila scanata, la venirea sacilor cu subiectele. Inca nu imi pot da seama cum ati stat 4 ore cu fundu' pe scaun, timp in care eu m-am plictisit de moarte, am crezut ca nu mai terminati odata. Daa, acum un an n-am gandit asa. Am fost corecta si mi-am luat injuraturi, stiu ca am zburat doua grile din fata candidatilor fiindca expirase timpul (dar stiti voi cat conteaza uneori inca o bulina???), nu am dat un borderou nou fiindca era prea tarziu si oricum nu aveai cum completa 200 de grile in 30 minute. S-a sfarsit, mi-a placut sa privesc de la catedra, astept noi colegi. Bafta multa si intelepciune la alegeri!

Niciun comentariu: