sâmbătă, noiembrie 3

summary

Am revenit dupa 4 zile de Sinaia. De 4 zile nu am avut calculator, internet, nimic. Ingrozita si in nevoie o prietena m-a intrebat "cum, nu ai laptopul cu tine? posibil?"; "nu, nu-l am, nu mai vroiam sa port grija lui"- astea cred ca sunt semne de batranete.

Asa, am fost la conferinta natioanal de dermato. Mai mult cu numele, caci altfel am facut pe reprezentantul medical timp de 1 zi jumatate si am ratat destule prezentari. Dehh, a meritat sacrificiul. Poate sacrificiul, colegele imi zic insa ca n-am ratat absolut nimic.
Am consiliat lacustele de doctori care veneau la standuri aiurea interesati de cremele promovate, lacomi sa isi ia pungile cu produse. Am vizitat Pelesul (rusinos, prima data in viata, in alte 4 incercari de pana acum era in renovare), am mancat bine de tot, am descoperit un Brasov pe care parca nu-l stiam asa: cochet, vechi, occidental si cu cea mai grozava cofetarie (nici de ea nu stiam). Am vrut sa ma bucur si eu de un cocktail intr-un pub, numai ca ceea ce imi placea mie si oricarei donsoare de acolo aveam aluziv anexate denumiri ca: blow-job, orgasm. Am aflat cum sta treaba cu dermatologia prin Grecia si am primit o oferta de workshop in botox, fillere si riduri acolo.
M-am intors si eu tot ca o lacusta cu un geamantan burdusit de creme de maini, fata, etc de toate natiile si tipurile, ca un neam intreg nu mai are de ce sa isi cumpere pana la anu'.

M-am distrat de minune in ultima seara cu 2 prietene grozave la bere si pizza, am cautat toate 3 la intoarcere carul mare si mic pe cer; am mers in masina cu un sofer de raliuri si cred ca i-am gaurit podeaua din dreapta de spaima depasirilor.
Am revenit mai obosita ca oricand, parca pierduta de tot in plictis si depresie; sper ca e doar vremea de vina, sfarsitul de saptamana pierdut pe drum, gandul ca de luni trebuie "poate" sa imi reiau stagiul de interne.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stii , e trist sa vezi doctorii cum se imbulzesc ca "lacustele" pentru niste creme dar asta e realitatea : din salariul de mizerie poate trebuie sa sustina si o familie si acum sa fim seriosi doar nu dadeai din buzunar,nu? Si poate ca ii faceai omului o bucurie cand ii dadeai ceva ce poate tie ti se parea nesemnificativ.