vineri, septembrie 21

Latest

Adica, pe scurt, ca nu am timp mai de nimic. Casa mi-e complet ravasita de vopsea, trafalete, scaune aruncate aiurea, o scara. Nu gasesc nimic din ce am nevoie, din blugi n-am iesit in ultima saptamana. Partea buna: e cam pe sfarsite totul, urmeaza peste cam o luna episodul no. 2 baie&bucatarie. Pana atunci ma asteapta un weekend de smotruiala, de frecat vopseaua care pare ca in veci nu iese, de spalat geamuri si usi, de aranjat carti si alte alea.
De cand cu dezastrul sunt in stare sa apuc si stirile de la ora 5 la spital, chit ca nu am ce face, dar oricum e mult mai bine decat acasa.
Altceva? fac progrese in comunicarea cu pacientul; unul dintre pacienti este surdo-mut; in prima zi eram mai ceva decat la pantomima, numai eu stiu cum m-am chinuit sa pricep sau sa priceapa ceva, pentru ca sa descopar cum in urmatoarea dimineata dumnealui isi citea tacticos ziarul. De atunci comunicam extraordinar de bine prin biletele de amor, pacat ca-i cam trecut de floarea varstei.
Si chiar latest : in afara de renovari m-a pocnit iarasi gripa. Nu am decat o luna de la ultima raceala, un virus ne bantuie spitalul, in 3 zile am fost rapusi vreo 4. Take care, ca eu nu stiu daca mai am timp de asa ceva!

2 comentarii:

Anonim spunea...

I should be a doctor too!

metoda asta cu scrisul i`am sugerat`o unchiului meu surd, care isi protejeaza restul nervului auditiv ferindu`se de aparat. de atunci e cu un carnetel si pix mereu la el. intelege ro, hu, de, fr deci e suficient sa scrii acolo ceva si il faci fericit :)

Anonim spunea...

ah, am uitat de ce`am vrut sa comentez 1st place.
adica ce te tot smiorcai acolo de greutatile vietii cand altii nici n`au pereti pe care sa dea cu bidineaua? esti un caz fericit, zambeste pana la urechi!