marți, septembrie 25

Doamna Dr. Cuzino,

Te-am vazut in revista ONE. Vad ca ai si blog de sanatate. Si te declari pe desupra un om implinit. Poftim , poate sunt doar frustrarile mele, dar un medic de obicei te sfatuieste. Iti spune ce a citit el in carti (in care ai citit si tu bineinteles), adaptand la experienta avuta cu pacientii. Tu esti pasionata de mass-media, cabinetul tau e in fata camerei iar pacientii sunt audienta PROtv-ului.
Ba nu, strecor erori, unii iti citesc blogul, iti respecta si admira competenta, te intreaba despre creme, BTS-uri, contraceptive si diete. Mai mult vor si consiliere pe probleme de feciorie ori ba in noaptea nuntii. Se mai plang ca nici nu le raspunzi. Chiar deloc, deloc. Pe verificate, zau asa. Oare asta e malpraxis?
In implinirea ta nu strecori nici o vorba despre spital, batranii tai (aflu ca esti geriatra si cu primariat pe deasupra - habar am cum l-ai facut ca de vreo 7 ani esti pe la TV), dar spui ca scrii carti de sanatate. Pont: o poti pune de doctorat.
Sunt cam rea stiu, dar m-a cam aprins articolul ei. Si Porshe-ul . Asta e.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti rea deloc, mai suntem si altii carora ni s-a acrit de fitzele astea de mare vedeta ale unor frustrati care nu au reusit sa se realizeze profesional si au gasit o cale sa-i bage si pe ei cineva in seama. Am citit si eu postarea care e acum pe prima pagina a doamnei (ca mai mult n-am rabdare) - fitze si iar fitze, imagine si iar imagine, promovarea ambalajului sub care nu mai conteaza ce se ascunde. Porsche-ul e consecinta fireasca a acestui gen de prostitutie quasi-intelectuala. Iar turma infometata se repede s-o adore pe Romanitza, asta a ajuns modelul si reperul. Bleah!

Anonim spunea...

frustrarea nu judtific reutatea..invidie?..probabil
quasi-intelect?Oana?
solida argumentatie cu porsche...
stiti cum este?uni joaca pe teren si alti comenteze din tribuna.