vineri, iunie 16

Somnul meu

NU, ca acu chiar ca vreau sa evadez definitiv din regie. Idiotii astia nu stiu ca-i campus universitar unde se impune LINISTE, nu numai in sesiune, ci pe tot parcursul anului universitar. Asa ca au amplasat strategic, in plin centrul campusului, vis-a-vis de balconul meu ceva terasa-discoteca si Bavaria, loc de orgii (nu, nu am fost acolo, dar am vazut pe net imagini). Si urla a house, manele toata noaptea. Cum naiba sa reusesc sa adorm? Pana la 4 tot asa o tin. De anul trecut a inceput toata povestea, s-au strans semnaturi pentru desfiintarea ei (ori ceva izolare fonica) si nimic...patronul isi tine sursa de isterice tipete in plina activitate.
MAi am vreo 2 saptamani sa-i rezist, sa-mi prelungesc insomnia pana spre orele diminetii. Pacat, acum cand ma cuprinsese nostalgia ca-mi parasesc cartierul meu de tinerete...cei 6 ani. Off, de ce naiba termin?! Mai vreau vreo 4 ani aici!

4 comentarii:

Lulu spunea...

Am auzit ca patronul de la Bavaria e un zgarcit si un pilos.

ombun spunea...

vremea trece,amintirile raman!

Unknown spunea...

nu cumva e vorba de Princess? parca asta era buba anu trecut!! nu-mi zice ca se aude tocmai de la Bavaria!! eu ma satisfac auditiv cu basii de la Maxx

simiuk spunea...

Princess si Bavaria...n-am ajuns in nici una, dar de curiozitate Pricess e terasa din spatele U-urilor cu Dj-ul ala isteric? Bavaria pastreaza totusi bunul-simt...al distantei care ne desparte