miercuri, iunie 7

Afurisitele mele examene

Doua treimi din colegii mei au status :invat, ATI..Saracii necunoscatori ce-or zice, oameni buni, de acest "ati" al vostru si-al meu. Ei bine, sa va zic cum stau eu. Cu vreo 3-4 zile inaintea examenului sunt extrem de stressata, fac planuri de repartizare a cursurilor pe zile, de recapitulari, caut adrese de site-uri cu informatii utile, descifrez cursuri. Mai rau e ca stressul mi-l revars peste toti cunoscutii de-i bag in sperieti la maximum. Pentru ei incepe calvarul, le transform examenul dintr-un nimic intr-un cosmar. Iar eu brusc, cu vreo 2 zile inainte ma deconectez complet, ignor stressul. Intru intr-o faza maniacala in care vorbesc mult, fac zeci de chestii in paralel ( de exemplu pe ecranul meu stau vreo 2 cursuri deschise plus vreo doua site-uri preferate, de deconectare). Maine, adica in ziua examenului imi pastrez aceeasi stare:logoree, agitatie si mai rau nu-mi las colegii sa citeasca. De fapt la ce bun sa citesti asa, pe ultima suta??!! Iti raman in minte doar notiunile peste care ai trecut chiar inainte, totul se dezorganizeaza, plus ca ai descarcari uriase de adrenalina. Stati calmi, fratilor!!!!
Strategia asta a mea e veche, adica are vreo 6 ani. Nu garanteaza succesul, experienta o spune. Dar, am incercat si exceptia: citit in noaptea de dinainte de examen ( ulterior am jurat ca nu mai fac asta niciodata, totul se sfarseste devreme, cu o zi inainte) plus la usa amfiteatrului. Rezultatul...bufffff....:(
Precizez ce acest blog are la baza starea mea hipermaniacala. Nu apuc nici sa-i fac corecturi...brrr..si maine tot il pic, puii lui de ATI...

2 comentarii:

Lulu spunea...

Buey, Simi, de 6 ani ma freci la cap inainte de fiecare examen (eu, care am un talent sclipitor la ingrasat porcul in ajun). Sta omu' calm la usa amfiteatrului sau sede linistit pe vreun pat de spital, citind in durerea lui, si vine Simi cu "ce citesti? " Ce sa citesc? filosofie orientala. LA EXAMEN!CE PUII MEI SA CITESC !? Dar nu, Simi nu renunta, Simi va incerca cu orice pret sa te convinga sa vorbesti despre: reducerile de la MiniPrix, sandalele cu talpa ortopedica, cafeaua de dimineata, neveste disperate, south park, cand tit ce vrei sa stii sunt niste parametrii (care oricum se schimba de la un congres la altul). Inainte cu vreo 5-10 minute de examen (fapt pe care vaz ca nu il spune), The Simi intra intr-un soi de transa in care nu vede/n-aude, daca o intrebi ceva se uita prin tine si ai senzatia ca tocmai are un atac de autism. La examen turuie de saracu prof de multe ori nu apuca sa se dezmeticeasca, la un moment dat in cursul evolutiei examenului SIGUR ii va zice sa taca si o sa o scoata cu forta din salon :-). Da o iubim si asa, plus ca mai avem 2 examene si scapam de dumneaei :-))))

PS : Simi, da-le-n puii mei de word verification ca mereu le gesesc

simiuk spunea...

gata, le-am dat in puii tai;P...meyyy nu stiu ce-i cu ultima faza before exam, ca nici eu nu stiu de mine. cred ca atunci imi concentrez energia sa dau drumu' melitei din mine. cert ca turuiala a dat bine la toate examenele, mai putin la unul, unde ori profu facea conexiuni greoaie ori avea o problema de perceptie. Mi-a dat o lectie, pe care am aplicat-o doar la urmatoare intalnire cu dumnealui, la marire:D