luni, mai 26

Re: la ultima saptamana

Am avut weekend de "odihna", adica am dormit atat cat se cere intr-una dintre nopti si a fost una dintre putinele zile de luni in care nu m-a invins somnul la spital. Duminica mi-am inceput-o la muzeu, la taranul roman acasa. Surprize, surprize, spatiul m-a prins rau de tot, ma gandeam acum ca fata de alte muzee vizitate, a fost pentru mine ca un film de Roberto Benigni in locul unuia de Woody Allen; amandoua plac, dar primul are poezie. Muzeul asta chiar ca a avut-o.
In schimb, Indiana Jones a fost numai pre/postfata pentru mine; desi prins in actiune, pe mine m-a doborat cu somnul si am avut premiera de a dormi 40 minute pe-un scaun de cinematograf. Sa stiti ca nu conteaza filmul, somnul este la fel de dulce.
In alta ordine de idei, daca va stiti sensibili la partea cu hrana altora cea de toate zilele, evitati unii chinezi, mai alesi pe cei din Templul Soarelui. Unele chestii arata fantastic in farfurie, dar lasa de dorit ca si combinatie gustativa, altele iti intorc stomacul pe dos la propriu; eu imi pastrez in top puiul in orice combinatie de legume. Si poate lamaile caramelizate, daca le-ar arde mai mult in zahar si s-ar indura sa le taie in bucati mult mai mici si fara samburi.
Cam astea imi erau de spus, ma bag la culcare, am limita ora 11 pm, ca sa nu mai patimesc nimic din ce mi-a fost saptamana trecuta.

Niciun comentariu: