luni, mai 5

De vacanta

Mic rezumat pana nu pic in depresie; depresie de sfarsit de vacanta, un calcul rapid ma lamureste ca alta nu voi mai avea nicicum pana la concediu. Asa, am fost mult prea putine zile la Albac, pacat ca ce-i frumos se concentreaza in sticlute mici si totul se termina abrupt, atunci cand vibrezi de placere mai bine.
1. Tara Motilor este minunata, numai sa ii trecem undeva dincolo pe cativa dintre locuitorii ei (cititi mai jos)
2. Am locuit intr-o pensiune bine gospodarita, cu spatiu verde, balansoare, chiosc, putin kitschioasa pe alocuri. Camera "rustica" ne-a fost primitoare, salteaua prea moale, programult tv cam saracacios, dar cine nevoie avea.
3. Proprietareasa putin cam tupeista, facand atmosfera cu vulgaritati de matroana consumata, crezand ca pentru orice serviciu oferit din pachetul "all inclusive" i se convine cate o mica "atentie"
4. Am avut itinerar de pesteri - Ursilor si Scarisoara - cu obligatoriu 14 km batuti la picior spre una dintre pesteri; popas de poze, alimentare la fiecare km strabatut.
5. Despre cel mai mare targ de marfuri de peste an din Albac nu pot spune prea multe, decat ca m-a trezit dimineata in susur de vaci, vitei, porci, carute, iar de la fereastra camerei noastre se zareau marfuri importate din China town si Dragonul Rosu de Colentina
6. Am realizat ca numarul de Bucuresti al masinii nu da bine deloc pe acolo, primesti priviri tampe care se intreaba ce naiba vor astia sa faca pe aici
7. Rosia Montana nu-i chiar asa parasita pe cat se vrea; doamne si domnisoare cu tocuri de starleta defilau duminica spre biserica; proprietatea privata "Gold corporation" e vecina de usa cu "fundatia Soros". Pana la urma cartile se fac tot asa cum vor altii...
8. De gustul de vacanta nu pot scapa cat m-as stradui. A fost mult prea frumos, din filmul celor 4 zile de vacanta sigur imi vor ramane cateva clisee pe care ce as face nu am cum sa le sterg. Clisee la care ma voi intoarce mereu, pentru a ma asigura ca sunt acolo, chiar daca totul in rest mi-e voalat, ca un back-up la toate peliculele pe care am sa le mai umplu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=qGA1JZazMVY&feature=related