sâmbătă, februarie 9

shoooppppping

Chef nebun, dar nebun rau de tot de cumparaturi; desi parca mi-am mai secatuit buzunarele o data saptamana asta, trebuie sa sfarsesc in acelasi stil; in 20 min imi mut fundul in masina spre casa, in 1 ora si ceva sunt la ai mei si slava Domnului cat o fi orasul de mic, stiu eu un magazin plin de minunatii care mi-a ramas piesa de rezistenta de vreo 10 ani. Hooops, si vine si ziua mamei....
P.S. asta mi se trage de la andressa si site-ul ei plus cateva zvonuri despre magazinele Giulia. Trec in fiecare dimineata prin fata unuia, admir, dar pana acum n-am reusit sa-i calc pragul.

3 comentarii:

koma spunea...

fara legatura cu articolul realizez ca eliade uita de la mana pana la gura dand doua definitii nu tocmai identice ale scopului existentei. si asta gratie "cunostintelor" mele de pe net.

vezi blogul: http://simiuk.blogspot.com

koma spunea...

ioi tu ce uituc sunt si eu ca eliade mai sus mentionatul, trebuia sa pun adresa: http://kidha7.blogspot.com/

simiuk spunea...

eliade asta ma cam baga in ceata; eram tare impacata cu ce zicea la mine; daca nu creem ceva unic insa, macar franturi di el sa ducem pe unde ne trec mintea si sufletul...cam asta vrea sa zica. e 12 jumate noaptea, mai mult nu pot gandi ..