joi, august 30

The one

Via Boo, am dat de revista One on line. Incantata de cunostinta. Eu-s putin cam girlish cand vine vorba de reviste si raman fidela colectiei de Cosmopolitan. Mai rar, ca sa ma dau monden intelectuala citesc Tabu-ul romanesc. In fine, ceea ce vroiam a zice e ca am dat peste articolul asta.
Ce-mi ziceti de el? Ce va fac tocilarele din albumul de liceu? Cate dintre ele va sunt asa?
In fiecare clasa era fata asta. Tacuta, cuminte credeati voi, imbracata decent, uneori prea incorsetata, sefa de promotie, repetenta la scoala vietii ziceati impacati. Fata asta, cel mai adesea o enciclopedie ambulanta, fara folos pentru altii, ca pe nimeni nu-l interesa ceva mai mult decat cel mai bun bar pentru chiul la ora de fizica. Uneori platonic implicata intr-o poveste de amor cu unul din geniile retard ale liceului, baiatul ala construit pe acelasi tipar, stangaci la dat cu mingea si vesnic cu ochii in pamant, eventual copil de prof din liceu, ca asa da bine in ochii lumii. Zau asa, ce va face ochelarista? E cu cel mai hot guy din promotie? E asa "smart" imbracata si are un zambet asa de slefuit? Ca de teme de conversatie nu cred ca duce lipsa, a avut ce acumula in timp.
Sau scenariul asta e numai pentru basme si pentru Cenusarese ce il tot asteapta pe Mc-Dreamy7
Ca eu una n-am prea dat cu ochii de desteapta asta, care sa fi trecut intr-un final cu brio examenul de viata. Cam greu cu perfectiunea asta.

Niciun comentariu: