marți, iulie 11

Starea de a nu face mai nimic

Nu-i dulce deloc lancezeala asta de vacanta. Cu exceptia unor dimineti de duminca cand lenevesc cu radioul deschis, citind pe net ce nu apuc in restul saptamanii sau a unor plimbari pe-nserat, nimic din traiul meu de acum nu suna a provocare. La sfarsitul zilei cand trag linia si adun ce am facut in timpul zilei, totul se rezuma la cateva pagini de carte, nesuferita materie de rezidentiat, 2-300 de grile si atat...:((. De-as putea decupa perioadele astea din viata mea. Mi se pare aiurea ideea de stat in casa, cu fundul pe acelasi scaun ( ma rog mai variez decorul) cu coatele sprijinite de masa, lovindu-le de gramada de carioci si pixuri colorate.
Si nici nu am ce a va spune. Ce sa va povestesc eu din cutia mea din care nu vad decat zona din spatele blocului, vecinii care se ciodanesc, domnul pensionar care vesnic isi repara masina?!
Nici macar bucuria de a purta rochiile mele de vara nu o mai am :(.
Ufff, promit sa fac mici schimbari, macar sa ma reintorc la cateve preocupari www.si sa citesc chestii interesante, sa mai impartasesc cu voi. Si sa ies cu rolele, o ora in fiece zi. De maine. Acu ma duc pe canapea iara, la tv, ca doar am invatat azi....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu abia astept sa te scot in oras la o cafea, un concert sau la o plimbare pe Cale Victoriei pe-nserat. O redescopar ca fiind cu adevarat fascinatia nocturna a Bucurestiului. Champs Eleeyses, here we come!!!!!

Lulu spunea...

2-300 de grile ? Sa ma spanzur sau sa beau soda ?

simiuk spunea...

la intimidare..Lulu dar o tema e insotita de vreo 300 de grile?!

Anonim spunea...

o perioada "vegeta" ... :)) ..trece si asta ...