joi, iulie 6

Hellouuu again

Trec printr-o perioada groaznica de claustrare. Motivul...hmm..nu prea il cunosc, dar refuz orice contact: net, telefon, sonerie; pe net poti sta invizibila, telefonul poti sa nu-l auzi (dehh, chiar nu-l aud; nici mama nu intelege cum ma suna pe fix, mobil si nu raspund), iar spre usa e grea deplasarea. Poate e de vina tevatura din ultima vreme: ultimile examene, sfarsitul de facultate, despartirea de studentie, balul, mutarea si parasirea caminului, lucrarea de diploma pentru care momentan manifest o fobie acuta. Nu stiu ce-i cu mine, macar de-as valorifica fuga de multime cu invatatul pentru rezidentiat. Schiopat si la acest capitol cate o zi, apoi ma apuca avantul cam 6 ore, nu mai mult. Greu rau...cu toate pe cap, curatenie, hranit vrabii si udat flori mostenite...
In schimb as pleca de nebuna cu trenul oriunde, in special la mare, asa cu rucsacul in spate, cu gasca mea, acolo unde nimeni nu ne cunoaste, unde facem plaja ca nebunii de la 11 a.m. la 6 p.m., unde n-avem somn; ce dor mi-e de-o plimbare pe-nserat pe plaja..valeeeeuuu, de colindat bazarurile de pe plaja cu prietenele. Pana si o plimbare in parc, asa, pe foarte tarziu imi face bine. Sa vad daca mai descopar ceva provocare prin parcurile din imprejurimi; am crezut ca parcul NATIONAL Lia Manoliu e unul urias in care te poti pierde, dar de unde... o alee de 200 m, cu cateva banci stirbe, hartii si manele. IOR-ul plin de tufisuri, babe care discuta homeopatie la 11 noaptea si pusti fugiti de acasa.
Vreau VACANTA! Asta imi e doctoria:((
Back to study, a naibii de diaree a copilului, intoxicatii si cate si mai cate!

6 comentarii:

Lulu spunea...

stiu senzatia, si eu sunt inerta si singura solutie este plecatul din Bucuresti

simiuk spunea...

uite ca am mai descoperit o cauza: statutul asta idiot, nici de absolvent, nici de student, somer fara acte, plod tot la mama acasa; zilele trecute am completat un formular pentru ceva card si trebuia sa bifez optiunile...nici una pentru mine...Doamnne de n-ar ramane asa; poate am taria sa-l schimb in noiembrie, amagitor cum o fi el

Anonim spunea...

bine ca mai scrii aici. credeam c`ai patit ceva. asa se intampla la marile intersectii. o sa fie bine

Anonim spunea...

Simi,Lulu, va astept cu drag la mare. Apa e numai buna de facut baie,am testat-o de cateva ori pana acum. Si daca ati sti ce bine se invata pe plaja...:))

Anonim spunea...

Stii ca in tine se afla, dormitand acea personalitate puternica, acel cineva capabil sa se intretina, sa aiba o slujba, sa ia decizii si sa inceteze a mai fi acest insuportabil: "nu stiu inca..", "depinde...", "abia am absolvit facultatea, acum invat...",etc. Se spune ca perseverenta te duce acolo unde iti doresti. Si totusi, dupa 6 ani te intrebi... oare?

simiuk spunea...

uff, dragii me, jill, koma, incepe sa imi treaca. Imi revin eu, numai ca mi-am schimbat matca si pana ma adaptez...cum naiba faceam altadata de ma mulam asa repede pe orice situatie? ma fac bine curand...sa imi treca si insomniile si ciudateniile de vise in care inca dau examene de student...serios din lipsa incep sa visez si ma cam ingrijoreaza