marți, aprilie 10

Somn cu pesti

Noaptea trecuta m-au bantuit insomniile. Si cand, intr-un final, am reusit sa inchid ochii, ciudateniile de vise. M-am plimbat cu o bicicleta de curse, cu roti tare subtiri, pe pietre cubice acoperite cu apa. Am urcat printr-o gura de pod, cu bicicleta stransa la subsoara, destul de inspaimantata. Si hopaaa, ca sa nu ma plimb degeaba, m-am ciocnit, undeva sus, de-un bazin cu pesti colorati. Si-am simtit brusc o liniste ciudata si-o senzatie de miraculos, pe care, plimbarile de zi in jurul acvariilor nu mi-o dau. Nu-mi plac pestii colorati si tacuti. Aia care te privesc blegi, prin sticla inverzita. E nevoie poate de eforturi, de transpiratii si insomnii ca sa descoperi bucuria in spatele chestiilor altfel fade. E nevoie poate, sa regasim nimicurile din jurul nostru, altfel.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am visat ca mergeam la un concurs scolar cu un autobuz. Si apoi m-am visat cu tine in Bucuresti, era foarte aglomerat, alergam dupa tramvaie si eu am urcat singur intr-unul gresit. Eram cu bagaje multe dupa mine. Noroc ca linia tramvaiului era in reparatie si intorcea repede.. era o zi caniculara dintr-aceea in care fiecare atingere se transforma in sudoare.. insuportabil. Mobilul apucase in bagaje si nu puteam sa te sun.. tramvaiul nu vroia sa opreasca desi se intorsese in statia noastra - nici tu nu te zareai prin apropiere.. brrrr :|

Anonim spunea...

ati visat amandoi in aceeasi noapte ?

simiuk spunea...

da, dienush, am fost tare surprinsa si eu. in aceeasi noapte ne-am chinuit somnul. printre altele si mihnea aparea in visul meu. ce sa mai zic, comunicam si noi si altcumva:)