sâmbătă, ianuarie 3

O taxa

Aseara in Club Piranha; parcarea era deja plina, asa ca doi domni in geci de fas si fes negru ne invita sa parcam dincolo de niste porti metalice, pe un teren aproape parasit, pe care mai erau garate 10-11 masini. Ok, poate o fi parcarea clubului.
Intrebam daca putem parca (o masina tocmai facea acest lucru in fata noastra) si aflam ca e posibil contra pretului a 2 beri, adica 7 lei; sa se incalzeasca amandoi doar. Ok, nu pricepem noi prea bine cum sta treaba, e loc de negociere intre 2 coji de seminte aruncate cu patos pe caldaram. Asa ca lasam masina si ne indreptam spre intrarea clubului, ca doar plata se face mai bine la sfarsit.
"Pai cu plata noastra cum ramane?"
Dam 3 lei ca pana la urma nu ne striga amandoi, nu-i Calea Victoriei...
"pai cum 3 lei, am zis 7, 2 beri adica...puteti tine masina cat vreti"
S-o crezi tu p-asta neghiobule; O fi pamantu' patronului transformat in parcare fara chitanta, dar zau ca nu vezi 7 lei; de 7 lei ar trebui sa imi parchezi tu masina; si pe centura se fac mai putini bani decat faceti voi intr-o seara de vineri.
M-am temut ca i-am cam scos din sarite cu rabufnirea mea; n-a fost asa, n-au lasat zgaraieturi pe masina parcata ulterior afara, dincolo de terenul cu pricina.
Unul dintre ei era angajat al Clubului, avea badge cu nea Florin, celalalt probabil vedea de parkingul cu plata.
Undeva la 7 km de pestera Ghetarul Scarisoara, pe-un teren adiacent drumului, partial imprejmuit, la inceputul lunii mai anul trecut, o localnica cerea numai 5 lei turistilor.

Niciun comentariu: