miercuri, februarie 14

Nervi...

Simt ca imi ies ochii din orbite, ca pe undeva am sa explodez curand...
Ma chinui de vreo 3 saptamani sa -mi scot de la Floreasca Contractul de Munca. Asta fiindca ne-am angajat, asa frumusel, fara urma de contract in mana...
Si ma duc la tantiile de la resurse, docila si cuminte, cer contractul...
"cum? deja il vreti??? de-abia am reusit sa introducem datele in calculator, cam intr-o luna, doua sunt gata contractele "
"cum? dar eu am nevoie urgenta de el!!!!"
"stim, stim, dar avem multe pe cap"
"bine, bine, dar eu ce fac?"
"faceti o cerere la d-nu manager"
Fac si cerere, iau bobarnaci de la tanti Runos si intr-o saptamana juma pun mana victorioasa pe contract. ... perioada incadrare 3 ani? Da eu sunt angajata pe 5 ani, cucoanelor!! si stiti asta prea bine. Maine iar bat la usa lor. Nu mai rezist si cred ca rabufnesc binede tot in fata lor. Asta pentru ca refacerea contractului inseamna iar acceptarea vorbelor de duh din partea lor si iar drumuri de cel putin o saptamana la Floreasca..si chiar e o urgenta asta!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Există în mod sigur o sacralitate în această întâmplare. Poate că ai avut de-a face cu o proiecţie a Vămilor, unde sufletul nu mai are vreo putere. Secretarele sunt Inferi Dii. Iar managerul e Radamanthis. Sau nu.

simiuk spunea...

ehh, am trecut de Judecata chiar cu ceva indulgente ...si-au cerut scuze. Luni astept al doilea verdict.
P.S. verificati de doua ori orice act ridicat de la Floreasca pentru ca au "erori de program". Daca si la Vamile cele mari or avea erori...

Anonim spunea...

bun site, mai vin!:)

Anonim spunea...

mey numai probleme aud ca sunt pe la Floreasca ....culmea e ca la repartitie toti s-au dus la Floreasca ca mustele la miere :) by the way, e ceva in neregula cu salariul dat pe o luna ...singurul spital care a facut asta